ГУП «Центр сертификации туристских услуг» в Ташкенте – В соответствии Законом Республики Узбекистан «О туризме» сертификация туристской деятельности носит обязательный характер.
«Turizm xizmatlarini
sertifikatlash markazi» DM
+998-95-199-15-01
Dushanba – Juma:  9:00 - 18:00 
Bosh sahifa
Markaz haqida
  • Vazifalar va funktsiyalar
  • Rahbariyat
  • Tashkiliy tuzilma
  • Yuqori turuvchi tashkilot
  • Bo‘limlar
  • Sertifikat va pasportlar
  • Tashkilot faoliyati
  • Baholash tartib-taomillari
Matbuot xizmati
  • Yangiliklar
  • Intervyular
  • OAV biz xaqimizda
  • Fotogalereya
  • Videogalereya
  • So'rovnoma
Me'yoriy-huquqiy hujjatlar
  • Qonunlar
  • Prezident Farmon va Qarorlari
  • Hukumat qarorlari
Standartlar
Bizning xizmatlar
Biz bilan bog‘lanish
    ГУП «Центр сертификации туристских услуг» в Ташкенте – В соответствии Законом Республики Узбекистан «О туризме» сертификация туристской деятельности носит обязательный характер.
    Bosh sahifa
    Markaz haqida
    • Vazifalar va funktsiyalar
    • Rahbariyat
    • Tashkiliy tuzilma
    • Yuqori turuvchi tashkilot
    • Bo‘limlar
    • Sertifikat va pasportlar
    • Tashkilot faoliyati
    • Baholash tartib-taomillari
    Matbuot xizmati
    • Yangiliklar
    • Intervyular
    • OAV biz xaqimizda
    • Fotogalereya
    • Videogalereya
    • So'rovnoma
    Me'yoriy-huquqiy hujjatlar
    • Qonunlar
    • Prezident Farmon va Qarorlari
    • Hukumat qarorlari
    Standartlar
    Bizning xizmatlar
    Biz bilan bog‘lanish
      ГУП «Центр сертификации туристских услуг» в Ташкенте – В соответствии Законом Республики Узбекистан «О туризме» сертификация туристской деятельности носит обязательный характер.
      • Shaxsiy kabinet
      • Bosh sahifa
      • Markaz haqida
        • Назад
        • Markaz haqida
        • Vazifalar va funktsiyalar
        • Rahbariyat
        • Tashkiliy tuzilma
        • Yuqori turuvchi tashkilot
        • Bo‘limlar
        • Sertifikat va pasportlar
        • Tashkilot faoliyati
        • Baholash tartib-taomillari
      • Matbuot xizmati
        • Назад
        • Matbuot xizmati
        • Yangiliklar
        • Intervyular
        • OAV biz xaqimizda
        • Fotogalereya
        • Videogalereya
        • So'rovnoma
      • Me'yoriy-huquqiy hujjatlar
        • Назад
        • Me'yoriy-huquqiy hujjatlar
        • Qonunlar
        • Prezident Farmon va Qarorlari
        • Hukumat qarorlari
      • Standartlar
      • Bizning xizmatlar
      • Biz bilan bog‘lanish
      • +998-95-199-15-01
      100015, Toshkent shahar, Mirobod tumani, Oybek ko‘chasi, 18-uy (mo‘ljal: “Oybek” metro bekati)
      sertifikaciya.turizm@mail.ru

      • Matbuot xizmati
      • Yangiliklar
      • Sifat menejmenti tizimlarida mahsulot va xizmatlarga qoʻyiladigan talablarni tahlil qilish

      Sifat menejmenti tizimlarida mahsulot va xizmatlarga qoʻyiladigan talablarni tahlil qilish

      Sifat menejmenti tizimlarida mahsulot va xizmatlarga qoʻyiladigan talablarni tahlil qilish
      3 Aprel 2025

      Sifat menejmenti tizimlari (SMT) mahsulot va xizmatlarning iste’molchilar talablari va sifat standartlariga muvofiqligini ta’minlashda muhim rol oʻynaydi. SMTni joriy etish va faoliyatining eng muhim bosqichlaridan biri - bu mahsulot va xizmatlarga qoʻyiladigan talablarni tahlil qilishdir, bu esa tashkilotlarga nafaqat mijozlar ehtiyojlarini qondirish, balki ularning raqobatbardoshligini oshirishga imkon beradi.

      Talablarni tahlil qilish mijozlarning ehtiyojlari va umidlarini chuqur tushunishdan boshlanadi. Bu aniq va yashirin talablarni oʻz ichiga olishi mumkin.

      Talablarni tahlil qilishning muhim jihati mahsulot va xizmatlarning amaldagi standartlar va normativ hujjatlarga muvofiqligi hisoblanadi. Bunga ISO kabi xalqaro standartlar ham kirishi mumkin. Standartlarga rioya qilish nafaqat sifatni kafolatlaydi, balki sertifikatlarga ega boʻlish majburiy boʻlgan yangi bozorlarga ham kirish imkonini beradi.

      Talablarni tahlil qilish, shuningdek, raqobatchilarning takliflarini baholashni oʻz ichiga oladi. Talablarni tahlil qilgandan soʻng, ularni SMT doirasida hujjatlashtirish va boshqarish kerak.

      Talablarni tahlil qilish - bu doimiy jarayondir. Mijozlarning ehtiyojlari, raqobat muhiti va tartibga solish bazasidagi oʻzgarishlar talablarni muntazam ravishda qayta koʻrib chiqish va moslashtirishni talab qiladi. PDCA (Plan-Do-Check-Act) kabi doimiy takomillashtirish tamoyillarini amalga oshirish tashkilotlarga tez oʻzgaruvchan bozor sharoitida moslashuvchan va dolzarb boʻlib qolishga yordam beradi.

      Mahsulot va xizmatlarga qoʻyiladigan talablarni tahlil qilish sifat menejmenti tizimlarining muhim elementidir. Bu tashkilotlarga oʻz mijozlarini yaxshiroq tushunish, standartlarga javob berish va raqobatbardoshlikni ta’minlash imkonini beradi.

      • Комментарии
      Loading comments...
      Oxirgi yangiliklar
      Dunyodagi eng hayotiy quvvat bag‘ishlovchi mehmonxona
      17 Noyabr Dunyodagi eng hayotiy quvvat bag‘ishlovchi mehmonxona 42
      Sangardak - marvariddek tomchilarga ega sharshara
      14 Noyabr Sangardak - marvariddek tomchilarga ega sharshara 47
      “THE TOWER HOTEL BUKHARA” mehmonxonas sertifikatlashtirildi va  4 yulduz toifasi berildi
      12 Noyabr “THE TOWER HOTEL BUKHARA” mehmonxonas sertifikatlashtirildi va 4 yulduz toifasi berildi 64
      Menejment tizimlari uchun standartlar toifalari
      13 Noyabr Menejment tizimlari uchun standartlar toifalari 49
      O‘zbekistonda yagona turizm platformasi sinov tariqasida ishga tushirildi
      11 Noyabr O‘zbekistonda yagona turizm platformasi sinov tariqasida ishga tushirildi 67
      An’anaviy restoranlarga doir standart qabul qilindi
      10 Noyabr An’anaviy restoranlarga doir standart qabul qilindi 80
      Arxivlar
      2025
      2024
      2023
      2022
      2021
      2020

      Ulashish
      Yangiliklarga qaytish
      Markaz haqida
      Vazifalar va funktsiyalar
      Rahbariyat
      Tashkiliy tuzilma
      Yuqori turuvchi tashkilot
      Bo‘limlar
      Sertifikat va pasportlar
      Tashkilot faoliyati
      Baholash tartib-taomillari
      Bo‘limlar
      Sertifikatlashtirish bo‘limi
      Inspeksiya nazorati bo‘limi
      Standartlashtirish bo‘limi
      Menejment tizimlarini sertifikatlash boʻlimi
      Xizmatlar
      Turoperatorlar sertifikati
      Joylashtirish vositalarini sertifikatsiyalash
      Tog‘ chang‘isi trassalari sertefikatsiyasi
      Сертификация пляжей
      Menejment tizimini sertifikatlash
      Me'yoriy-huquqiy hujjatlar
      Qonunlar
      Prezident Farmon va Qarorlari
      Hukumat qarorlari
      Standartlar
      Biz bilan bog‘lanish

      +998-95-199-15-01 Sertifikatlashtirish bo‘limi
      +998-95-199-15-04 Inspeksiya nazorati bo‘limi
      +998-95-199-15-07 Buxgalteriya bo‘limi
      Dushanba – Juma:  9:00 - 18:00 
      100015, Toshkent shahar, Mirobod tumani, Oybek ko‘chasi, 18-uy (mo‘ljal: “Oybek” metro bekati)
      sertifikaciya.turizm@mail.ru

      sert_tourism@exat.uz

      © 2025 Barcha huquqlar himoyalangan.
      Qo'ng'iroq buyurtma qilish

      Siz bilan bog'lanishimizni xohlaysizmi