ГУП «Центр сертификации туристских услуг» в Ташкенте – В соответствии Законом Республики Узбекистан «О туризме» сертификация туристской деятельности носит обязательный характер.
«Turizm xizmatlarini
sertifikatlash markazi» DM
+998-95-199-15-01
Dushanba – Juma:  9:00 - 18:00 
Bosh sahifa
Markaz haqida
  • Vazifalar va funktsiyalar
  • Rahbariyat
  • Tashkiliy tuzilma
  • Yuqori turuvchi tashkilot
  • Bo‘limlar
  • Sertifikat va pasportlar
  • Tashkilot faoliyati
  • Baholash tartib-taomillari
Matbuot xizmati
  • Yangiliklar
  • Intervyular
  • OAV biz xaqimizda
  • Fotogalereya
  • Videogalereya
  • So'rovnoma
Me'yoriy-huquqiy hujjatlar
  • Qonunlar
  • Prezident Farmon va Qarorlari
  • Hukumat qarorlari
Standartlar
Bizning xizmatlar
Biz bilan bog‘lanish
    ГУП «Центр сертификации туристских услуг» в Ташкенте – В соответствии Законом Республики Узбекистан «О туризме» сертификация туристской деятельности носит обязательный характер.
    Bosh sahifa
    Markaz haqida
    • Vazifalar va funktsiyalar
    • Rahbariyat
    • Tashkiliy tuzilma
    • Yuqori turuvchi tashkilot
    • Bo‘limlar
    • Sertifikat va pasportlar
    • Tashkilot faoliyati
    • Baholash tartib-taomillari
    Matbuot xizmati
    • Yangiliklar
    • Intervyular
    • OAV biz xaqimizda
    • Fotogalereya
    • Videogalereya
    • So'rovnoma
    Me'yoriy-huquqiy hujjatlar
    • Qonunlar
    • Prezident Farmon va Qarorlari
    • Hukumat qarorlari
    Standartlar
    Bizning xizmatlar
    Biz bilan bog‘lanish
      ГУП «Центр сертификации туристских услуг» в Ташкенте – В соответствии Законом Республики Узбекистан «О туризме» сертификация туристской деятельности носит обязательный характер.
      • Shaxsiy kabinet
      • Bosh sahifa
      • Markaz haqida
        • Назад
        • Markaz haqida
        • Vazifalar va funktsiyalar
        • Rahbariyat
        • Tashkiliy tuzilma
        • Yuqori turuvchi tashkilot
        • Bo‘limlar
        • Sertifikat va pasportlar
        • Tashkilot faoliyati
        • Baholash tartib-taomillari
      • Matbuot xizmati
        • Назад
        • Matbuot xizmati
        • Yangiliklar
        • Intervyular
        • OAV biz xaqimizda
        • Fotogalereya
        • Videogalereya
        • So'rovnoma
      • Me'yoriy-huquqiy hujjatlar
        • Назад
        • Me'yoriy-huquqiy hujjatlar
        • Qonunlar
        • Prezident Farmon va Qarorlari
        • Hukumat qarorlari
      • Standartlar
      • Bizning xizmatlar
      • Biz bilan bog‘lanish
      • +998-95-199-15-01
      100015, Toshkent shahar, Mirobod tumani, Oybek ko‘chasi, 18-uy (mo‘ljal: “Oybek” metro bekati)
      sertifikaciya.turizm@mail.ru

      • Matbuot xizmati
      • Yangiliklar
      • Sifat menejmenti tizimida isteʼmolchilar talablariga moslashish

      Sifat menejmenti tizimida isteʼmolchilar talablariga moslashish

      Sifat menejmenti tizimida isteʼmolchilar talablariga moslashish
      13 Mart 2025

      Sifat menejmenti iste’molchilarning talablarini ularning kutganlaridan ham ortiq qilib bajarishga qaratilgan. Tashkilot iste’molchilar va unga bogʻliq bo’lgan boshqa manfaatdor tomonlarni jalb qilganda va ishonchini saqlab qolganda barqaror muvaffaqiyatga erishiladi. Iste’molchilar bilan oʻzaro munosabatlarning har bir jihati ular uchun koʻproq qadriyatlarni yaratish imkoniyatini beradi.

      Sifat menejmentida asosiy e’tibor iste’molchi/mijozga qaratiladi, chunki sifat menejmenti nuqtai nazaridan mahsulot/xizmat sifatiga qoʻyiladigan talablarni belgilaydigan isteʻmolchidir. Boshqacha qilib aytganda, tashkilot iste’molchilar va boshqa manfaatdor tomonlarning ishonchini qozongan va saqlab qolganda barqaror muvaffaqiyatga erishiladi. Shuning uchun iste’molchi bilan oʻzaro munosabatlarning har qanday turi unga koʻproq qiymat yaratish imkoniyatini beradi. Iste’molchilar va boshqa manfaatdor tomonlarning hozirgi va kelajakdagi ehtiyojlarini tushunish tashkilotning barqaror muvaffaqiyatga erishishiga hissa qoʻshadi va shuning uchun “Isteʼmolchilar talablariga moslashish” tamoyili boshqaruv tamoyillari orasida muhim ahamiyatga ega.

      Isteʼmolchilar talablariga moslashish - korxonani boshqarishning asosiy maqsadidir. Har bir iste’molchiga mijoz sifatida munosabatda boʻlish ISO 9001 standartining sifat menejmenti tizimlariga qoʻyiladigan asosiy talabidir.

      Tashkilotlar mijozlarning (iste’molchilarning) hozirgi va kelajakdagi ehtiyojlarini tushunishlari hamda ularning talablarini kutganlaridan ham oshigʻi bilan bajarishga intilishlari kerak. Standart tavsiyalariga koʻra, ushbu tamoyilni amalda qoʻllash quyidagilarni oʻz ichiga oladi:

      - mijozlarning ehtiyojlari va umidlarini aniqlash va tahlil qilish;

      - tashkilot maqsadlarini mijozlarning ehtiyojlari va umidlari bilan muvofiqlashtirish;

      - tegishli harakatlarni qabul qilgan holda mijozlarning xohishini baholash;

      - mijozlar bilan oʻzaro munosabatlar;

      - mijozlarning va boshqa manfaatdor tomonlarning (investorlar, muassislar, etkazib beruvchilar, xodimlar, jamoatchilik va boshqalar) manfaatlariga rioya qilishda muvozanatli yondashuvni ta’minlash.

      Menejmentning ushbu tamoyilini joriy etish orqali tashkilot menejment tizimining samaradorligiga ta’sir qiluvchi bir qator afzalliklarga ega boʻladi: iste’molchi uchun mahsulot xizmatlarning ahamiyatini oshirish, iste’molchining sodiqligini oshirish, qoʻshimcha buyurtmalar ehtimolini oshirish, tashkilot obroʻsini oshirish, mijozlar bazasini kengaytirish hamda tovar aylanmasining oʻsishi va kengaytirilgan bozor.

      • Комментарии
      Loading comments...
      Oxirgi yangiliklar
      Dunyodagi eng hayotiy quvvat bag‘ishlovchi mehmonxona
      17 Noyabr Dunyodagi eng hayotiy quvvat bag‘ishlovchi mehmonxona 42
      Sangardak - marvariddek tomchilarga ega sharshara
      14 Noyabr Sangardak - marvariddek tomchilarga ega sharshara 47
      “THE TOWER HOTEL BUKHARA” mehmonxonas sertifikatlashtirildi va  4 yulduz toifasi berildi
      12 Noyabr “THE TOWER HOTEL BUKHARA” mehmonxonas sertifikatlashtirildi va 4 yulduz toifasi berildi 64
      Menejment tizimlari uchun standartlar toifalari
      13 Noyabr Menejment tizimlari uchun standartlar toifalari 49
      O‘zbekistonda yagona turizm platformasi sinov tariqasida ishga tushirildi
      11 Noyabr O‘zbekistonda yagona turizm platformasi sinov tariqasida ishga tushirildi 67
      An’anaviy restoranlarga doir standart qabul qilindi
      10 Noyabr An’anaviy restoranlarga doir standart qabul qilindi 80
      Arxivlar
      2025
      2024
      2023
      2022
      2021
      2020

      Ulashish
      Yangiliklarga qaytish
      Markaz haqida
      Vazifalar va funktsiyalar
      Rahbariyat
      Tashkiliy tuzilma
      Yuqori turuvchi tashkilot
      Bo‘limlar
      Sertifikat va pasportlar
      Tashkilot faoliyati
      Baholash tartib-taomillari
      Bo‘limlar
      Sertifikatlashtirish bo‘limi
      Inspeksiya nazorati bo‘limi
      Standartlashtirish bo‘limi
      Menejment tizimlarini sertifikatlash boʻlimi
      Xizmatlar
      Turoperatorlar sertifikati
      Joylashtirish vositalarini sertifikatsiyalash
      Tog‘ chang‘isi trassalari sertefikatsiyasi
      Сертификация пляжей
      Menejment tizimini sertifikatlash
      Me'yoriy-huquqiy hujjatlar
      Qonunlar
      Prezident Farmon va Qarorlari
      Hukumat qarorlari
      Standartlar
      Biz bilan bog‘lanish

      +998-95-199-15-01 Sertifikatlashtirish bo‘limi
      +998-95-199-15-04 Inspeksiya nazorati bo‘limi
      +998-95-199-15-07 Buxgalteriya bo‘limi
      Dushanba – Juma:  9:00 - 18:00 
      100015, Toshkent shahar, Mirobod tumani, Oybek ko‘chasi, 18-uy (mo‘ljal: “Oybek” metro bekati)
      sertifikaciya.turizm@mail.ru

      sert_tourism@exat.uz

      © 2025 Barcha huquqlar himoyalangan.
      Qo'ng'iroq buyurtma qilish

      Siz bilan bog'lanishimizni xohlaysizmi