ГУП «Центр сертификации туристских услуг» в Ташкенте – В соответствии Законом Республики Узбекистан «О туризме» сертификация туристской деятельности носит обязательный характер.
«Turizm xizmatlarini
sertifikatlash markazi» DUK
+998-95-199-15-01
Dushanba – Juma:  9:00 - 18:00 
Bosh sahifa
Markaz haqida
  • Vazifalar va funktsiyalar
  • Rahbariyat
  • Tashkiliy tuzilma
  • Yuqori turuvchi tashkilot
  • Bo‘limlar
  • Sertifikat va pasportlar
  • Tashkilot faoliyati
  • Baholash tartib-taomillari
Matbuot xizmati
  • Yangiliklar
  • Intervyular
  • OAV biz xaqimizda
  • Fotogalereya
  • Videogalereya
  • So'rovnoma
Me'yoriy-huquqiy hujjatlar
  • Qonunlar
  • Prezident Farmon va Qarorlari
  • Hukumat qarorlari
Standartlar
Bizning xizmatlar
Biz bilan bog‘lanish
    ГУП «Центр сертификации туристских услуг» в Ташкенте – В соответствии Законом Республики Узбекистан «О туризме» сертификация туристской деятельности носит обязательный характер.
    Bosh sahifa
    Markaz haqida
    • Vazifalar va funktsiyalar
    • Rahbariyat
    • Tashkiliy tuzilma
    • Yuqori turuvchi tashkilot
    • Bo‘limlar
    • Sertifikat va pasportlar
    • Tashkilot faoliyati
    • Baholash tartib-taomillari
    Matbuot xizmati
    • Yangiliklar
    • Intervyular
    • OAV biz xaqimizda
    • Fotogalereya
    • Videogalereya
    • So'rovnoma
    Me'yoriy-huquqiy hujjatlar
    • Qonunlar
    • Prezident Farmon va Qarorlari
    • Hukumat qarorlari
    Standartlar
    Bizning xizmatlar
    Biz bilan bog‘lanish
      ГУП «Центр сертификации туристских услуг» в Ташкенте – В соответствии Законом Республики Узбекистан «О туризме» сертификация туристской деятельности носит обязательный характер.
      • Shaxsiy kabinet
      • Bosh sahifa
      • Markaz haqida
        • Назад
        • Markaz haqida
        • Vazifalar va funktsiyalar
        • Rahbariyat
        • Tashkiliy tuzilma
        • Yuqori turuvchi tashkilot
        • Bo‘limlar
        • Sertifikat va pasportlar
        • Tashkilot faoliyati
        • Baholash tartib-taomillari
      • Matbuot xizmati
        • Назад
        • Matbuot xizmati
        • Yangiliklar
        • Intervyular
        • OAV biz xaqimizda
        • Fotogalereya
        • Videogalereya
        • So'rovnoma
      • Me'yoriy-huquqiy hujjatlar
        • Назад
        • Me'yoriy-huquqiy hujjatlar
        • Qonunlar
        • Prezident Farmon va Qarorlari
        • Hukumat qarorlari
      • Standartlar
      • Bizning xizmatlar
      • Biz bilan bog‘lanish
      • +998-95-199-15-01
      100015, Toshkent shahar, Mirobod tumani, Oybek ko‘chasi, 18-uy (mo‘ljal: “Oybek” metro bekati)
      sertifikaciya.turizm@mail.ru

      • Matbuot xizmati
      • Yangiliklar
      • Restoran biznesida SMTning asosiy jihatlari

      Restoran biznesida SMTning asosiy jihatlari

       Restoran biznesida SMTning asosiy jihatlari
      5 Iyun 2025

      Restoran biznesidagi sifat menejmenti tizimining (SMT) asosiy jihatlari yuqori sifatli xizmat va mahsulotlarni taqdim etishga yordam beradigan bir nechta asosiy elementlarni oʻz ichiga oladi.

      Ularning asosiylari:

      Mahsulot sifatini nazorat qilish: yetkazib beruvchilarni tanlash: sifat standartlariga javob beradigan ishonchli etkazib beruvchilarni baholash va tanlash; xom ashyoni tekshirish: kiruvchi mahsulotlarni standartlarga muvofiqligini muntazam tekshirish; saqlash shartlari: mahsulotlarning buzilishining oldini olish uchun harorat va saqlash sharoitlariga rioya qilish.

      Jarayonlarni standartlashtirish: texnologik xaritalar: barcha idishlar uchun standart formulalar va texnologik xaritalarni ishlab chiqish va amalga oshirish; pishirish jarayonlari: doimiy sifatini ta’minlash uchun idishlarni tayyorlash va xizmat koʻrsatish jarayonlarining aniq tavsifi; xizmat koʻrsatish standartlari: mijozlarga xizmat koʻrsatish standartlarini aniqlash, shu jumladan kutish vaqti, xodimlarning xushmuomalaligi va boshqalar.

      Xodimlarni oʻqitish: muntazam oʻqitish, xodimlar uchun sifat standartlari, xavfsizlik va mijozlarga xizmat koʻrsatish boʻyicha treninglar oʻtkazish; sanitariya boʻyicha brifing, xodimlarni shaxsiy gigiena va sanitariya qoidalariga oʻrgatish.

      Gigiena va sanitariya: SanQvaM standartlariga rioya qilish; tozalash va dezinfektsiya qilish.

      Mijozlarning fikr-mulohazalari: fikr-mulohazalarni yigʻish: anketalar, onlayn soʻrovlar yoki ogʻzaki suhbatlar orqali mijozlarning fikr-mulohazalarini faol qabul qilish; shikoyatlarni tahlil qilish: muammoli joylarni aniqlash va ularni bartaraf etish uchun mijozlarning shikoyatlarini koʻrib chiqish; yaxshilanishlarni amalga oshirish: olingan fikr-mulohazalar asosida oʻzgarishlarni amalga oshirish.

      Jarayonlarni hujjatlashtirish: hujjatlarni yuritish: jarayonlar, standartlar va tekshirish natijalarini tavsiflovchi hujjatlarni yaratish va saqlash.

      Ichki audit hisobotlari: belgilangan standartlarga muvofiqligini baholash uchun muntazam ichki auditlarni oʻtkazish.

      Xatarlarni boshqarish: xatarlarni aniqlash: mahsulot va xizmatlar sifati bilan bogʻliq potentsial xavflarni aniqlash; xatarlarni minimallashtirish boʻyicha chora-tadbirlarni ishlab chiqish; muammolar ehtimolini kamaytirish boʻyicha chora-tadbirlarni amalga oshirish.

      Doimiy takomillashtirish: ma’lumotlarni tahlil qilish: joriy jarayonlarni tahlil qilish uchun sifat ma’lumotlaridan foydalanish.

      Tuzatish harakatlari: aniqlangan nomuvofiqliklar yoki kamchiliklarni bartaraf etish choralarini ko’rish.

      Bu jihatlar restoranlarga nafaqat yuqori sifat standartlarini saqlab qolishga, balki mijozlar ehtiyojini qondirish darajasini oshirishga yordam beradi, bu esa oʻz navbatida biznesning oʻsishiga yordam beradi.

       

       

      • Комментарии
      Loading comments...
      Oxirgi yangiliklar
      “The Muraka” suv ostidagi mexmonxona
      22 Oktyabr “The Muraka” suv ostidagi mexmonxona 6
      Oʻzbekistondagi mehmonxona menejmenti: hozirgi holat, muammolar va rivojlanish istiqbollari
      21 Oktyabr Oʻzbekistondagi mehmonxona menejmenti: hozirgi holat, muammolar va rivojlanish istiqbollari 31
      Menejment modellari integratsiyasining asosiy strategiyalari
      22 Oktyabr Menejment modellari integratsiyasining asosiy strategiyalari 23
      Menejment modellari integratsiyasining asosiy strategiyalari
      16 Oktyabr Menejment modellari integratsiyasining asosiy strategiyalari 57
      Shvetsiyadagi muz mehmonxonasi
      15 Oktyabr Shvetsiyadagi muz mehmonxonasi 62
      Karvonsaroylar – Buyuk Ipak yo‘lining tarixiy yodgorliklari
      14 Oktyabr Karvonsaroylar – Buyuk Ipak yo‘lining tarixiy yodgorliklari 75
      Arxivlar
      2025
      2024
      2023
      2022
      2021
      2020

      Ulashish
      Yangiliklarga qaytish
      Markaz haqida
      Vazifalar va funktsiyalar
      Rahbariyat
      Tashkiliy tuzilma
      Yuqori turuvchi tashkilot
      Bo‘limlar
      Sertifikat va pasportlar
      Tashkilot faoliyati
      Baholash tartib-taomillari
      Bo‘limlar
      Sertifikatlashtirish bo‘limi
      Inspeksiya nazorati bo‘limi
      Standartlashtirish bo‘limi
      Menejment tizimlarini sertifikatlash boʻlimi
      Xizmatlar
      Turoperatorlar sertifikati
      Joylashtirish vositalarini sertifikatsiyalash
      Tog‘ chang‘isi trassalari sertefikatsiyasi
      Сертификация пляжей
      Menejment tizimini sertifikatlash
      Me'yoriy-huquqiy hujjatlar
      Qonunlar
      Prezident Farmon va Qarorlari
      Hukumat qarorlari
      Standartlar
      Biz bilan bog‘lanish

      +998-95-199-15-01 Sertifikatlashtirish bo‘limi
      +998-95-199-15-04 Inspeksiya nazorati bo‘limi
      +998-95-199-15-07 Buxgalteriya bo‘limi
      Dushanba – Juma:  9:00 - 18:00 
      100015, Toshkent shahar, Mirobod tumani, Oybek ko‘chasi, 18-uy (mo‘ljal: “Oybek” metro bekati)
      sertifikaciya.turizm@mail.ru

      sert_tourism@exat.uz

      © 2025 Barcha huquqlar himoyalangan.
      Qo'ng'iroq buyurtma qilish

      Siz bilan bog'lanishimizni xohlaysizmi